Льюїс Керрол "Аліса в Країні Див"
1. Перегляньте матеріали до уроку. Занотуйте в зошити те, що вам запам'яталося. Складіть 6 тестових запитань до біографіїї письменника.
Аудіокнига
30.03-03.04
Мультиплікаційний фільм
Пограй!
Завдання необхідно виконати до 04.04.2020 15:00
Код доступу 863773 Використайте цей код,
відкривши посилання join.naurok.ua.
Діти!Не забувайте вказувати власні імена!Будьте порядними і чесними при виконанні завдань, ви навчаєтесь не для нас, учителів, а для себе!
Зарубіжна література 6 клас
Мацуо Басьо
1. Перегляньте матеріали до уроку. Занотуйте в зошити те, що вам запам'яталося. Вивчіть напам'ять 4 хайку
( Використано матеріал із блогу Сич Лесі Михайлівни)
Перевірка виконаної роботи
Завдання необхідно виконати до 30 березня 16:00
Код доступу 218622 Використайте цей код,
відкривши посилання join.naurok.uaУвага! Вивчити напам'ять 3-4 хайку. Зняти на відео виразне читання віршів, надіслати в приватні повідомлення.
Діти!
Не забувайте вказувати власні імена!
Будьте порядними і чесними при виконанні завдань, ви навчаєтесь не для нас, учителів, а для себе!
Роберт Бернс
1. Перегляньте матеріали до уроку. Занотуйте в зошити те, що вам запам'яталося. Вивчіть напам'ять вірш "Моє серце в верховині"
Увага! Вивчити напам'ять вірш "Моє серце в верховині". Зняти на відео виразне читання, надіслати в приватні повідомлення
30.03-03.04
Джанні Родарі.Біографія письменника
1. Перегляньте матеріали до уроку або прочитайте біографію письменника у підручнику
http://www.skazka.com.ru/bio/djanni-rodari
http://www.skazka.com.ru/bio/djanni-rodari
2. Розшифруйте кросенс. Запишіть у зошит те, що ви зрозуміли.
Слово «кроссенс» означає «перетин смислів» і створено авторами за аналогією зі словом «кросворд». Ця унікальна ідея належить письменнику, педагогу і математику Сергію Федіну і доктору технічних наук, художнику і філософу Володимиру Бусленко. Кроссенс уперше був надрукований у 2002 році у журналі «Наука і життя». Він являє собою асоціативний ланцюжок, замкнутий у стандартне поле із дев’яти квадратів (як у грі «Хрестики-нулики»). Дев’ять зображень розташовані в ньому таким чином, що кожен малюнок має зв’язок із попереднім і наступним, а центральний об’єднує по смислу відразу декілька. Зв’язок може бути як поверхневий, так і змістовний. Але в будь-якому випадку це прекрасне завдання для розвитку логічного і творчого мислення. Кроссенс потрібно читати зліва направо і зверху вниз.
Зарубіжна література 7 клас
О.Генрі "Останній листок"
1. Перегляньте матеріали до уроку. Занотуйте в зошити те, що вам запам'яталося. Опрацюйте біографію письменника за підручником с.228-229, напишіть 12 запитань з відповідями у формі таблиці. Надішліть у приватні повідомлення в ФБ або Інста.
2.Прочитайте твір "Останній листок" с.230-235, прослухайте аудіозапис та перегляньте екранізацію твору.
Завдання необхідно виконати до 30 березня 16:00 Код доступу 525417 Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
Не забувайте вказувати власні імена!
30.03-03.04
О.Генрі"Дари волхвів"
1.Прочитайте твір "Дари волхвів" у піручнику, прослухайте аудіозапис та перегляньте екранізацію твору.
Перевірка виконаної роботи
Запишіть послідовність подій у творі О.Генрі схематично, у вигляді малюнка.
Мігель де Сервантес "Дон Кіхот" 1. Перегляньте матеріали до уроку. Занотуйте в зошити те, що вам запам'яталося.
30.03-03.04
Мігель де Сервантес "Дон Кіхот"
1.Перегляньте художній фільм , прочитайте по підручнику уривки із твору (можна читати твір онлайн)
1. Намалювати ілюстрацію до твору
2. Тест. Завдання необхідно виконати до 05.04.2020 16:00 Код доступу 340492 Використайте цей код,
Не забувайте вказувати власні імена!
Будьте порядними і чесними при виконанні завдань, ви навчаєтесь не для нас, учителів, а для себе!
Зарубіжна література 9 клас
1. Перегляньте матеріали до уроку. Занотуйте в зошити те, що вам запам'яталося.
Заповни картку "Стрічка часу.Життя і творчість"
Тести. Завдання необхідно виконати до 30 березня 16:00 Код доступу 114119, 704967 Використайте цей код,
відкривши посилання join.naurok.ua
Діти!
Не забувайте вказувати власні імена!
Будьте порядними і чесними при виконанні завдань, ви навчаєтесь не для нас, учителів, а для себе!
30.03.2020-03.04.2020
Уроки 3.4
Генрік Ібсен.Біографія
1. Перегляньте матеріали до уроку.
2. Прослухайте аудіокнигу
3.Перегляньте екранізацію твору
Тест. Завдання необхідно виконати до 04.04.2020 до 16:00 Код доступу 479416 Використайте цей код,
відкривши посилання join.naurok.ua
Діти!
Не забувайте вказувати власні імена!
Будьте порядними і чесними при виконанні завдань, ви навчаєтесь не для нас, учителів, а для себе!
Зарубіжна література 10 клас
ОСКАР ВАЙЛЬД. "ПОРТРЕТ ДОРІАНА ГРЕЯ"
1. Перегляньте матеріали до уроку. Занотуйте в зошити те, що вам запам'яталося.
проаналізуйте еволюцію образу Доріана Грея, запишіть в таблиці, яким він був до і після перевтілення
30.03.2020-03.04.2020
Поль Верлен «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня»
1. Перегляньте матеріали до уроку. Занотуйте в зошити те, що вам запам'яталося.
30.03.2020-03.04.2020
Поль Верлен «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня»
1. Перегляньте матеріали до уроку. Занотуйте в зошити те, що вам запам'яталося.
ОСІННЯ ПІСНЯ
Неголосні
Млосні пісні
Струн осінніх
Серце тобі
Топлять в журбі,
В голосіннях.
Блідну, коли
Чую з імли -
Б'є годинник:
Линуть думки
В давні роки
Мрій дитинних.
Вийду надвір -
Вихровий вир
В полі млистім
Крутить, жене,
Носить мене
ПОЕТИЧНЕ МИСТЕЦТВО
Найперше - музика у слові!
Бери ж із розмірів такий,
Що плине, млистий і легкий,
А не тяжить, немов закови.
Не клопочись добором слів,
Які б в рядку без вад бриніли,
Бо наймиліший спів - сп'янілий:
Він невиразне й точне сплів,
В нім - любий погляд з-під вуалю,
В нім - золоте тремтіння дня
Й зірок осіння метушня
На небі, скутому печаллю.
Люби відтінок і півтон,
Не барву - барви нам ворожі:
Відтінок лиш єднати може
Сурму і флейту, мрію й сон.
Винищуй дотепи гризькі ті,
Той ум жорстокий, ниций сміх,
Часник із кухонь тих брудних -
Від нього плач в очах блакиті.
Хребет риториці скрути
Та ще як слід приборкай рими:
Коли не стежити за ними,
Далеко можуть завести.
Хто риму вигадав зрадливу?
Дикун чи то глухий хлопчак
Скував за шаг цей скарб, що так
Під терпугом бряжчить фальшиво?
Так музики ж всякчас і знов!
Щоб вірш твій завше був крилатий,
Щоб душу поривав - шукати
Нову блакить, нову любов,
Щоб мчав, де далеч непохмура,
Де чари діє вітерець,
Де пахне м'ята і чебрець...
А решта все - література.
Перевірка виконаної роботи
Увага! Вивчити напам'ять (вірш за вибором). Зняти на відео виразне читання, надіслати в приватні повідомлення Завдання необхідно виконати до 05 квітня 16:00 Код доступу 167313 Використайте цей код,
відкривши посилання join.naurok.ua
Діти!
Не забувайте вказувати власні імена!
Будьте порядними і чесними при виконанні завдань, ви навчаєтесь не для нас, учителів, а для себе!
1. Перегляньте матеріали до уроку. Занотуйте в зошити те, що вам запам'яталося.
Завдання необхідно виконати до 30 березня 15:00
30.03.2020-03.04.2020
Повість-притча Ернеста Хемінгуея "Старий і море"
1. Перегляньте матеріали до уроку.
2.Перегляньте мультиплікаційний фільм "Старий і море"
3. Перегляньте екранізацію твору
Тест. Завдання необхідно виконати до 04.04.2020 до 16:00 Код доступу Використайте цей код,
відкривши посилання join.naurok.ua
Діти!
Не забувайте вказувати власні імена!
Немає коментарів:
Дописати коментар