Додати заголовок |
Важливо!
https://erudyt.net/navchalni-predmety/ukrainska-mova-ta-literatura/uchyteliam-slovesnykam-do-novoho-2020-2021-navchal-noho-roku.html?fbclid=IwAR1C51lYy1YZbJPAJeLzh1RhUcFafm93HmIu9oZO_MEfbwNvPGj_iKaRJYM
Сучасні освітні інструменти
Сім платформ для створення тестів
Антоніна Букач
https://www.youtube.com/user/AnTone4ka
https://www.youtube.com/user/AnTone4ka
Загальна схема наукового дослідження та форма представлення його результатів
http://www.myshared.ru/slide/1126595/
Корисні сервіси Google, про які ви не знали
https://sebweo.com/korisni-servisi-google-pro-yaki-vi-ne-znali/SLIDELY – ИНСТРУМЕНТ ДЛЯ СОЗДАНИЯ ИНТЕРАКТИВНЫХ КОЛЛАЖЕЙ ИЛИ СЛАЙД-ШОУ
https://te-st.ru/entries/slidely/
Міксіке
http://miksike.net.ua/
https://coggle.it/folder/5957dfce02880b00015d7f2b
https://learningapps.org/
https://wordart.com/edit/iv6ljefu0qa3
https://www.studystack.com/EditStackOptions2.jsp?studyStackId=2552740
https://education.microsoft.com/Status/Achievements
https://www.office.com/?auth=2&home=1&from=ShellLogo
https://sites.google.com/site/edugservis/
https://te-st.ru/entries/7-online-services-for-creating-video-presentations/
http://zarepostim.ru/10-interaktivnyih-saytov-chtobyi-izuchit-vse-na-svete.html
https://www.adme.ru/svoboda-kultura/25-poleznyh-sajtov-povyshayuschih-uroven-intellekta-1190760/
http://www.it-pedagog.ru/mediateka-servisov
Міксіке
http://miksike.net.ua/
https://coggle.it/folder/5957dfce02880b00015d7f2b
https://learningapps.org/
https://wordart.com/edit/iv6ljefu0qa3
https://www.studystack.com/EditStackOptions2.jsp?studyStackId=2552740
https://education.microsoft.com/Status/Achievements
https://www.office.com/?auth=2&home=1&from=ShellLogo
https://sites.google.com/site/edugservis/
7 ОНЛАЙН-СЕРВИСОВ ДЛЯ СОЗДАНИЯ ВИДЕОПРЕЗЕНТАЦИЙ
https://te-st.ru/entries/7-online-services-for-creating-video-presentations/
http://zarepostim.ru/10-interaktivnyih-saytov-chtobyi-izuchit-vse-na-svete.html
https://www.adme.ru/svoboda-kultura/25-poleznyh-sajtov-povyshayuschih-uroven-intellekta-1190760/
Критическое мышление: базовые принципы и приёмы
http://www.it-pedagog.ru/mediateka-servisov
25 сайтов, которые стоит посетить, когда вам нереально скучно
https://www.adme.ru/svoboda-kultura/25-sajtov-kotorye-stoit-posetit-kogda-vam-nerealno-skuchno-1052110/
11 ресурсов для бесплатного образования
https://www.adme.ru/zhizn-nauka/11-resursov-dlya-besplatnogo-obrazovaniya-841610/
Educational Era
СТУДІЯ ОНЛАЙН-ОСВІТИ
https://www.ed-era.com/
http://www.dslib.net/jazyko-znanie/glagol-kak-sredstvo-konceptualizacii-jemocij-v-jazykovoj-kartine-mira-na-materiale.html
https://studfile.net/preview/5454109/page:4/
http://www.tvoyrebenok.ru/fony-dlya-prezentacij-list.shtml -
фони для презентацій
Сучасні технології та веб-сервіси
Діаманта
Правила написання діаманти
1 рядок - іменник, який розкриває про що йдеться;
2 рядок – два прикметники, що характеризують головну думку;
3 рядок – три дієприкметники, що характеризують дії, пов’язані з темою;
4 рядок – чотири іменники, що виражають асоціації до теми;
5 рядок – три дієприкметники, що характеризують зворотні (дзеркальні дії);
6 рядок – два прикметники, що з протилежного боку характеризують тему;
7 рядок – один іменник, що є антитезою до теми.
КУБУВАННЯ
Алгоритм складання:
1. Опишіть це ...
2. Засоціюйте це ...
3. Порівняйте це ...
4. Проаналізуйте це ...
5. Знайдіть аргументи «за» і «проти».
6. Застосуйте це...
Приклад кубування
Козаки
1. Козаки – воїни, які понад 300 років були охоронцями нашої землі.
2. Козаки – музика литаврів, гамір, сміх, галас, дотепні вислови, вершники на
конях, бій, блиск шабель, музика бою, свист куль, перемога, високі кургани,
насипані шапками.
3. Неначе лавина в горах, яку ніщо не здатне спинити.
(Неначе героїчна пісня, недоспівана, яку судилося проспівувати нам: вічна загадка таємниці героя-воїна).
4. З пісні; степу; дотепного гумору; іскристого сміху; віри в Бога; любові до Батьківщини; з клятви, даної другу; з пам'яті нащадків; з віри в перемогу; з відданості Україні.
5. «За» «Проти»
Найсміливіші захисники Жорстокість, яка викликана
України, яких не забудуть тією епохою.
нащадки.
6. Вивчити історію, наблизитися до розгадки національного духу народу.
ДАЙМОНД
Даймонд – творча робота, семирядковий вірш.
Алгоритм складання:
Перший та останній рядки – іменники-антоніми.
Другий рядок – 2 прикметника чи дієприкметника, що відносяться до першого іменника.
Третій рядок – 3 дієслова, що відносяться також до першого іменника.
Четвертий рядок – два протилежних за змістом непоширених речення, в якості підметів виступають іменники з першого та останнього рядків.
П'ятий та шостий рядки – дзеркально повторюють 2-ий та 3-ій, тільки відносяться вже до останнього іменника.
Приклад даймонда
День
Ясний, світлий
Тішить, хвилює, бадьорить.
День світлий. Ніч темна.
Тужить, спустошує, заколисує
Похмура, темна
Ніч.
СЕНКАН
Алгоритм створення синкану – невеличкого твору
-характеристики героя літературного твору або явища
1-й рядок – ім’я героя;
2-й – визначальні слова, що характеризують героя;
3-й – стан героя, його дії;
4-й – фраза (слово), що свідчать про авторське ставлення до героя;
5-й – оціночний контекстуальний синонім до першого рядка.
Назва прийому ПРІМА
(ПРІМА – це абревіатура, яка означає п’ять різних аспектів до аналізу художнього твору)
Мета застосування прийому: учити аналізувати художній твір під різним кутом зору; розвивати вміння порівнювати, висловлювати власні думки з приводу порушених проблем, узагальнювати, робити висновки; формувати комунікативну компетентність; виховувати оптимістичне світосприйняття й світобачення; прищеплювати інтерес до наслідків власної праці.
Етап уроку, де застосовується прийом: опрацювання навчального матеріалу, закріплення вивченого.
Зміст нетрадиційного прийому:
П – почаклуємо. Учні отримують можливість змінити щось у запропонованій ситуації. Вони повинні описати, що й чому змінюють .
Р – розв’яжемо проблеми. Учням пропонується дати можливі варіанти вирішення проблем.
І – інший погляд. Учні розмірковують на запропоновану тему або описують якийсь сюжет від імені героя.
М – може статися. На відміну від розділу «Почаклуємо», учитель сам пропонує деякі зміни в описаній ситуації і просить учнів зробити висновки, врахувавши ці зміни.
А – а що далі? Учням пропонується передбачити, про що йтиметься далі та обгрунтувати припущення.
Обладнання, яке використовується : технічні засоби, картки із завданням.
Скільки хвилин уроку відводиться на застосування прийому: 5- 7 хвилин
Назва прийому РЕКЛАМА
Мета застосування прийому: зацікавити та заінтригувати учнів змістом художнього твору; розкрити його яскравість і самобутність, підкреслити цікаві епізоди , викликати бажання прочитати текст ; розвивати в школярів уважність, винахідливість, логічне мислення, зв’язне мовлення, уміння проникати в суть художнього твору; виховувати любов до книги.
Етап уроку, де застосовується прийом: мотивація навчальної
діяльності школярів
діяльності школярів
Зміст нетрадиційного прийому: учні об’єднуються в пари та вдома
створюють рекламний проект за твором, що вивчають. Вони самостійно
визначають мету, адресата, вид свого рекламного продукту, підбирають
ілюстративні та анімаційні матеріали, продумують зміст реклами.
Результати роботи демонструють у класі.
створюють рекламний проект за твором, що вивчають. Вони самостійно
визначають мету, адресата, вид свого рекламного продукту, підбирають
ілюстративні та анімаційні матеріали, продумують зміст реклами.
Результати роботи демонструють у класі.
Обладнання, яке використовується : технічні засоби, рекламний текст
Скільки хвилин уроку відводиться на застосування прийому: 3
хвилини
хвилини
http://www.dslib.net/jazyko-znanie/glagol-kak-sredstvo-konceptualizacii-jemocij-v-jazykovoj-kartine-mira-na-materiale.html
https://studfile.net/preview/5454109/page:4/
http://www.tvoyrebenok.ru/fony-dlya-prezentacij-list.shtml -
фони для презентацій
Немає коментарів:
Дописати коментар