Корисне для вчителя


Додати заголовок

 Важливо!


https://erudyt.net/navchalni-predmety/ukrainska-mova-ta-literatura/uchyteliam-slovesnykam-do-novoho-2020-2021-navchal-noho-roku.html?fbclid=IwAR1C51lYy1YZbJPAJeLzh1RhUcFafm93HmIu9oZO_MEfbwNvPGj_iKaRJYM

Сучасні освітні інструменти


Сім платформ для створення тестів

Антоніна Букач

https://www.youtube.com/user/AnTone4ka

Загальна схема наукового дослідження та форма представлення його результатів


http://www.myshared.ru/slide/1126595/

Корисні сервіси Google, про які ви не знали

https://sebweo.com/korisni-servisi-google-pro-yaki-vi-ne-znali/

SLIDELY – ИНСТРУМЕНТ ДЛЯ СОЗДАНИЯ ИНТЕРАКТИВНЫХ КОЛЛАЖЕЙ ИЛИ СЛАЙД-ШОУ

https://te-st.ru/entries/slidely/
Міксіке
http://miksike.net.ua/
https://coggle.it/folder/5957dfce02880b00015d7f2b
https://learningapps.org/
https://wordart.com/edit/iv6ljefu0qa3
https://www.studystack.com/EditStackOptions2.jsp?studyStackId=2552740
https://education.microsoft.com/Status/Achievements
https://www.office.com/?auth=2&home=1&from=ShellLogo
https://sites.google.com/site/edugservis/



7 ОНЛАЙН-СЕРВИСОВ ДЛЯ СОЗДАНИЯ ВИДЕОПРЕЗЕНТАЦИЙ
Анимационные видеопрезентации – это отличный способ удивить аудиторию. Изображение: скриншот с сайта: xplainto.me

https://te-st.ru/entries/7-online-services-for-creating-video-presentations/

http://zarepostim.ru/10-interaktivnyih-saytov-chtobyi-izuchit-vse-na-svete.html

25 полезных сайтов, повышающих уровень интеллекта
https://www.adme.ru/svoboda-kultura/25-poleznyh-sajtov-povyshayuschih-uroven-intellekta-1190760/

Критическое мышление: базовые принципы и приёмы








http://www.it-pedagog.ru/mediateka-servisov



25 сайтов, которые стоит посетить, когда вам нереально скучно

https://www.adme.ru/svoboda-kultura/25-sajtov-kotorye-stoit-posetit-kogda-vam-nerealno-skuchno-1052110/


11 ресурсов для бесплатного образования

https://www.adme.ru/zhizn-nauka/11-resursov-dlya-besplatnogo-obrazovaniya-841610/


Educational Era

СТУДІЯ ОНЛАЙН-ОСВІТИ

https://www.ed-era.com/

Сучасні технології та веб-сервіси








Діаманта

Правила написання діаманти  

1 рядок - іменник, який розкриває про що йдеться;

2 рядок – два прикметники, що характеризують головну думку;

3 рядок – три дієприкметники, що характеризують дії, пов’язані з темою;

4 рядок – чотири іменники, що виражають асоціації до теми;
5 рядок – три дієприкметники, що характеризують зворотні (дзеркальні дії);

6 рядок – два прикметники, що з протилежного боку характеризують тему;

7 рядок – один іменник, що є антитезою до теми.



КУБУВАННЯ

Алгоритм  складання:

1.    Опишіть це ...

2.    Засоціюйте це ...

3.    Порівняйте це ...

4.    Проаналізуйте це ...

5.    Знайдіть аргументи «за» і «проти».
6.    Застосуйте це...
Приклад  кубування
Козаки
1.  Козаки – воїни, які понад 300 років були охоронцями нашої землі.
2. Козаки – музика литаврів, гамір, сміх, галас, дотепні вислови, вершники на
конях, бій, блиск шабель, музика бою, свист куль, перемога, високі кургани,
насипані шапками.
3.  Неначе лавина в горах, яку ніщо не здатне спинити.
   (Неначе героїчна пісня, недоспівана, яку судилося проспівувати нам: вічна загадка таємниці героя-воїна).
4. З пісні; степу; дотепного гумору; іскристого сміху; віри в Бога; любові до Батьківщини; з  клятви, даної другу; з пам'яті нащадків; з віри в перемогу; з відданості Україні.
5.                «За»                                                             «Проти»
    Найсміливіші захисники                            Жорстокість, яка викликана
  України, яких не забудуть                                       тією епохою.
                 нащадки.
6. Вивчити історію, наблизитися до розгадки національного духу народу.
ДАЙМОНД

    Даймонд – творча  робота, семирядковий вірш.
                                                         Алгоритм складання:
Перший та останній рядки – іменники-антоніми.
Другий рядок  – 2 прикметника чи дієприкметника, що відносяться до першого іменника.
Третій рядок – 3 дієслова, що відносяться також до першого іменника.
Четвертий рядок – два протилежних за змістом непоширених речення, в якості підметів виступають іменники з першого та останнього рядків.
П'ятий та шостий рядки – дзеркально повторюють 2-ий та 3-ій, тільки відносяться вже до останнього іменника.
Приклад  даймонда
День
Ясний, світлий
Тішить, хвилює, бадьорить.
День світлий. Ніч темна.
Тужить, спустошує, заколисує
Похмура, темна

Ніч.

СЕНКАН
Алгоритм створення синкану – невеличкого твору
-характеристики героя літературного твору або явища

1-й рядок – ім’я героя;
2-й – визначальні слова, що характеризують героя;
3-й – стан героя, його дії;
4-й – фраза (слово), що свідчать про авторське ставлення до героя;

5-й – оціночний контекстуальний синонім до першого рядка.

Назва прийому  ПРІМА

(ПРІМА – це абревіатура, яка означає п’ять різних аспектів до аналізу художнього твору)
        Мета застосування прийому: учити аналізувати художній твір під різним кутом зору; розвивати вміння порівнювати, висловлювати власні думки з приводу порушених проблем, узагальнювати, робити висновки; формувати комунікативну компетентність; виховувати оптимістичне  світосприйняття й світобачення; прищеплювати інтерес до наслідків власної праці.
        Етап уроку, де застосовується прийом: опрацювання навчального матеріалу, закріплення вивченого.
Зміст нетрадиційного  прийому:
П – почаклуємоУчні отримують можливість змінити щось у запропонованій ситуації. Вони повинні описати, що й чому змінюють .
Р – розв’яжемо проблемиУчням пропонується  дати можливі варіанти вирішення проблем.
І – інший поглядУчні розмірковують на запропоновану тему або описують якийсь сюжет від імені героя.
М – може статисяНа відміну від розділу «Почаклуємо», учитель сам пропонує деякі зміни в описаній ситуації і просить учнів зробити висновки, врахувавши ці зміни.
А – а що далі? Учням пропонується передбачити, про що йтиметься далі та обгрунтувати припущення.
       Обладнання, яке використовується :   технічні засоби, картки із завданням.
       Скільки хвилин уроку відводиться на застосування прийому:  5- 7 хвилин

Назва прийому  РЕКЛАМА

        Мета застосування прийому:  зацікавити та заінтригувати учнів змістом  художнього твору; розкрити  його яскравість і самобутність, підкреслити  цікаві епізоди , викликати бажання прочитати текст ; розвивати  в  школярів уважність, винахідливість, логічне  мислення, зв’язне мовлення, уміння проникати в суть художнього твору;  виховувати любов до книги.
        Етап уроку, де застосовується прийом: мотивація навчальної 

діяльності школярів

Зміст нетрадиційного  прийому: учні  об’єднуються в пари  та вдома

створюють рекламний проект за твором, що вивчають. Вони самостійно

 визначають мету, адресата, вид свого рекламного продукту, підбирають 

ілюстративні та анімаційні матеріали, продумують зміст реклами. 

Результати роботи демонструють у класі.

       Обладнання, яке використовується :   технічні засоби, рекламний текст

       Скільки хвилин уроку відводиться на застосування прийому:   3 

хвилини
Гра «Sunflower» - Головна





Электронная библиотека диссертаций и авторефератов России
http://www.dslib.net/jazyko-znanie/glagol-kak-sredstvo-konceptualizacii-jemocij-v-jazykovoj-kartine-mira-na-materiale.html

Файловый архив студентов.

https://studfile.net/preview/5454109/page:4/

http://www.tvoyrebenok.ru/fony-dlya-prezentacij-list.shtml  -

фони для презентацій

Немає коментарів:

Дописати коментар